مطالب مطالب .

مطالب

دلایل خرابی مبدل کاتالیستی خودروی چانگان چیست؟

در این حالت عملکرد درستی نخواهد داشت. عدم کارایی این شبکه موجب از کار افتادن کاتالیزور و بروز اختلال در جریان گازهای خروجی از موتور می‌شود. در نتیجه عملکرد موتور هم دچار اختلال می‌گردد.

2- احتراق ناقص
گاهی اوقات نشتی دریچه اگزوز یا احتراق ناقص باعث ورود سوخت خام به کاتالیزور می‌شود. در این زمان ممکن است آتش بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، شبکه لانه زنبوری را ذوب می‌کند. در این حالت امکان تعمیر کاتالیزور چانگان وجود ندارد.

3- ضربات فیزیکی
اگر در جاده های ناهموار رانندگی کنید، احتمال دارد کاتالیزور در اثر ضربات فیزیکی آسیب ببیند. اگر شدت ضربه کم باشد، خسارت چندانی به کاتالیزور وارد نمی‌شود و امکان تعمیر کاتالیزور چانگان وجود دارد. اما ضربات شدید باعث خرابی شبکه لانه زنبوری می‌شوند. در صورت خرد شدن شبکه لانه زنبوری، امکان تعمیر کاتالیزور چانگان وجود نخواهد داشت و باید آن را تعویض کنید.

تعمیر کاتالیزور چانگان
اگر متوجه خرابی کاتالیزور اتومبیل خود شدید، فورا آن را به مرکز تعمیر کاتالیزور ببرید. به یاد داشته باشید که تعمیر کاتالیزور باید توسط افراد متخصص انجام شود. تعمیرکاران این مرکز با استفاده از دانش و مهارت خود و به کارگیری دستگاه های عیب یاب پیشرفته می‌توانند ایراد آن را شناسایی کنند. در صورتی که امکان تعمیر کاتالیزور چانگان وجود داشته باشد، این کار را انجام می دهند. در غیر این صورت باید اقدام به تعویض کاتالیزور چانگان کنید.

شستشوی کاتالیزور چانگان
یکی از روش‌های تعمیر کاتالیزور چانگان، شستشوی آن است. البته این کار چندان ساده نیست و باید توسط افراد کاربلد انجام شود. با شستشوی کاتالیزور چانگان می‌توان کارایی و طول عمر این قطعه را افزایش داد. در این روش، آلودگی‌ها و رسوباتی موجود در منافذ شبکه لانه زنبوری را برطرف می‌کنند. اگر این کار به دقت انجام نشود، باعث صدمه دیدن سایر قسمت‌ها می‌شود. به همین علت توصیه می‌کنیم شستشوی کاتالیزور را به افراد متخصص بسپارید.

شستشوی کاتالیزور چانگان چه مزایایی دارد؟
مهم‌ترین مزیت شستشوی کاتالیزور، کاهش هزینه ها است. حتما می‌دانید که کاتالیزور قیمت بالایی دارد. بنابراین تعویض کاتالیزور، هزینه زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد. به همین علت تعمیر کاتالیزور محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. علاوه براین، با شستشوی کاتالیزور، طول عمر آن افزایش پیدا می‌کند. در این شرایط بدون اینکه سایر قطعات آسیب ببینند، می‌توان کاتالیزور را پاکسازی کرد.

https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۸:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)